Woonmaatschappij Meetjesland streeft ernaar haar website toegankelijk te maken. We volgen daarbij de nationale wetgeving (het Bestuursdecreet) die zorgde voor de omzetting van de Europese Richtlijn 2016/2102 over toegankelijkheid van 26 oktober 2016.
Deze toegankelijkheidsverklaring is van toepassing op www.woonmee.be.
Nalevingsstatus
De Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) bevat de standaarden op het vlak van toegankelijkheidsvereisten voor mensen met een beperking. De Europese en Belgische regelgeving legt ons WCAG 2.1 niveau AA op. We moeten nog nagaan of deze website aan dit niveau voldoet.
Niet-toegankelijke inhoud
Wij doen ons best om de hele website en alle documenten toegankelijk te maken voor iedereen. Toch zijn we daar niet helemaal in geslaagd. Als je nog iets vindt dat niet toegankelijk is en hieronder niet vermeld is horen wij het graag van je.
Opstelling van deze toegankelijkheidsverklaring
We stelden deze toegankelijkheidsverklaring op op 01/06/2024. We pasten deze toegankelijkheidsverklaring het laatst aan op 14/10/2025.
Onze partner Paddle (ontwerper en host van deze website) controleerde de technische toegankelijkheid van onze website. Een externe audit wordt momenteel aangevraagd.
Feedback en contactgegevens
Wij verwelkomen jouw feedback op onze inspanningen om onze website meer toegankelijk te maken. Je kan contact met ons opnemen via privacy@woonmee.be of via onze contactpagina. Wij streven ernaar je een eerste antwoord te sturen binnen 10 werkdagen.
Handhavingsprocedure
Ben je niet tevreden van de manier waarop we jouw feedback of klacht over webtoegankelijkheid behandelden, dan kan je jou richten tot de Vlaamse Ombudsdienst.
Je bereikt hen:
- per post op: Vlaamse Ombudsdienst, Vlaams ombudsman, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel
- via e-mail: klachten@vlaamseombudsdienst.be
- via telefoon 02 552 48 48 of het gratis nummer 1700